SUNTEM RODUL PAMANTULUI, NU BURICUL PAMANTULUI SI NICI BURICUL UNIVERSULUI

...sensul este expansiune si deschidere sferica si orice punct al acestei expansiuni se deschide la rindul lui spre infinit...
Ady http://triunitate.blogspot.com/

"Cuvantul «dumnezeu» nu este nimic altceva pentru mine decat expresia si produsul slabiciunii umane, Biblia este o colectie de legende onorabile, dar primitive, care sunt, in orice caz, destul de copilaresti". "Niciun fel de interpretare, indiferent cat de subtila, nu-mi poate schimba opinia"
Albert Einstein

"De ce existam noi si universul? Daca gasim raspunsul la aceasta intrebare, el ar reprezenta triumful final al ratiunii umane - pentru ca atunci am cunoaste gindirea lui Dumnezeu."
Stephen W. Hawking

PERSOANE INTERESANTE

duminică, 10 iulie 2011

BLACK WHOLE

REALITATEA LUI NASSIM HARAMEIN

Nassim Haramein  celebrul fizician autodidact este unul dintre detinatorii premiului "Best Paper Award", pentru domeniul "Fizică, Mecanică Cuantică, Relativitate, Teoria Câmpurilor şi Gravitaţie." oferit de Universitatea din Liege, în timpul celei de-a IX-a Conferinţe Internaţionale Computing Anticipatory Systems - CASYS'09 cu articolul "The Schwarzchild Proton".

In filmul pe care il puteti viziona mai jos, Bkack Whole, Nassim Haramein  
INCEARCA SA DOVEDEASCA STIINTIFIC CA TOTUL ESTE UN INTREG

Intregul negru(Documentar,partea intai)

Vezi mai multe video din diverse


Sursa foto

5 comentarii:

  1. Buna seara , Dan !
    O abordare interesanta , o extrapolare la care nu m-am gandit niciodata . Totul pare acum un intreg ale carui limite trec prin noi ( ca niste fiinte limitate ce suntem ) . Logica asta pare sa aiba un sens , unifica macrocosmosul cu modelul cuantic al microcosmosului . Vom trai si vom vedea . Hartia suporta orice ecuatie pana in momentul experimentului ...

    RăspundețiȘtergere
  2. O să vizionez filmul puţin mai târziu, dar ideea lui mi-a amintit de mitul lui Tiamat, zeitatea din care sunt făcute toate cele ale acestei lumi şi care ne poartă în pântecele ei.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua dragii mei,

    Radule,
    Mi-a placut demonstratia lui Nassim, aproape as zice ca m-a sedus. Ramane pana la urma ca aceasta noua viziune a lui sa fie acceptata de comunitatea stiintifica... Tot ce demonstreaza el acolo are in spate calcule si formule, pe care eu nu le pot pricepe, dar un fizician va spune daca demonstratia lui este corecta sau a fost trasa de par.
    Desigur ca ar fi frumos sa fie astfel.

    Stanjenel,
    Neaparat sa-l vezi! Neaparat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua , Dane !
    Acum am avut rabdare sa revad demonstratia lui Nassim Haramein . Ma duce gandul la apropiata schimbare de polaritate a Pamantului , care incepe sa capete un sens prin explicatia lui ...Eu nu sunt fizician ci chimist , dar mecanica cuantica si-a bagat nasul adanc in structura atomului si pot sa spun ca mi-a placut partea aceasta fara de care nu-ti poti explica temeinic restul chimiei . Pledoaria pe care o face fizicianul , conduce magistral la unificarea teoriei relativitatii cu mecanica cuantica si o face pe intelesul tuturor ...Are un talent pedagocic remarcabil .
    Sunt tare curios cum va fi el perceput peste vreo zece ani !

    RăspundețiȘtergere
  5. are niste teorii foarte interesante,care cel putin dupa logica mea,chiar se leaga...imi place mai ales cum imbina stiinta cu marile religii si esoterismul pentru a arata ca ele nu sunt in opozitie,ci se sustin una pe alta.Din pacate,am inteles ca Nassim este putin discreditat de ceilalti oameni de stiinta din cauza unor exagerari (posibil despre crop circles)

    RăspundețiȘtergere

Uite ce zic eu: